سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه چیزهایی در کیفیت یک لینک تاثیر گذار هستند ؟

 

چه چیزهایی در کیفیت یک لینک تاثیر گذار هستند ؟

چه چیزهایی در کیفیت یک لینک تاثیر گذار هستند ؟


تعداد لینک‌های داخل صفحه: این که گوگــل بداند لینک‌های خروجی از سایت طبیعی هستند یا خیر? بوسیله فاکتورهای بسیاری معین می‌شود. اما در کل? تعداد لینک‌های خروجی از صفحه‌ای که از آن لینک می‌گیرید? نباید بسیار خیلی باشد و باید نسبت آن محتوا حفظ شده باشد.پیج رنک آن صفحه: اما در این که دیگر پیج رنک ارزش ی ندارد شکی نیست? اما همچنان سیگنال نسبتا تایید شده در افزایش تاثیر لینک هاست. دقت بکنید که پیج‌رنک به صورت مستقیم بر روی رتبه شما تاثیر نمی‌گذارد? بلکه به صورت غیرمستقیم می‌تواند تاثیر گذار باشد.

بک‌ لینک دقیقا چیست؟یآدم ان باشد که لیست فاکتورهای یک لینک بهتر بـه همین‌جا ختم نمی‌شود و ممکن است گـوگل ده‌ها فاکتور دیگر داشته باشد.متاسفانه چیزی که این روزها بسیار آن را می‌بینیم? افرادی هستند که فکر می‌کنند بک‌لینک در همان تبلیغات متنی که اکثرا در سایت‌های ایرانی جا افتاده است خلاصه می‌شود و هرکس که اسمی از بک‌لینک آورد? یعنی ماهیانه چند هزار تومان بدهیم تا سایتی لینک مارا در بخش تبلیغات متنی خود بگذارد! این تعریف کاملا غلط است. تبلیغات متنی یکی از روش‌های خرید بک‌لینک به حساب می‌رود که از طرف گـوگل کاملا مردود اعلام شده و باعث افت و پنالایز سایت شما هم می‌شود. به شما توصیه می‌کنم قطعا نوشته “چرا نباید بک لینک بخریم؟” را بخوانید!

تبادل لینک اتوماتیک بک‌لینک بد است و نباید بک لینک گرفت!عبارت دیگری که برخی مواقع به گوش خورده است? غلط گرفتن مفهوم اصلی بک‌لینک است. بک‌لینک خودی بخش مهمی از seo را در دست دارد. بخشی که افراد دیگر شما را توصیه می‌کنند و گوگل این توصیه ات را در نتایج جست و جوی خود تاثیر می‌دهد تا وب سایت شما رتبه خوب ی داشته باشد. اکنون چگونه می‌توان گفت که بک‌لینک بد است؟ این ماجرا موافقم که بک‌لینک غیرطبیعی بد است? اما تمام بک‌لینک‌ها هم که بد نیستند!

دیگر زمان آن که کمیت فکر کنیم بـه انتها رسیده است و باید کیفیت بیشتر بک‌ لینک ها را مد نظر خود قرار دهیم. هرچه کیفیت لینک دریافتی بالاتر رود? اثر آن بر روی رتبه سایت شما نیز بالاتر می‌رود. ممکن است با دریافت چند لینک بهتر رتبه‌ای کسب بکنید که دیگر سایت‌ها با هزاران بک لینک نتوانند آن را بدست بیاورند!

رابطه بین صفحات با اهمیت نیست!

با توجه بـه تست ی که انجام دادیم? دریافت لینک از صفحات غیرمرتبط می‌تواند باعث خارج شدن سایت شما از نتایج جست وجوی کلمه کلیدی‌ای که برای آن سایت را آماده کرده ‌اید بشود. در مقابل? دریافت تنها چند لینک مرتبط توانستیم رتبه وب سایت را به سرعت ارتقا دهیم. در حالتی که برای سایت شماره یک? ممکن است صدها لینک کیفیت اما از سایت‌های غیرمرتبط گرفته بودیم (این سایت بـه خاطر لینک‌های غیرمرتبط در حال حاضر در 100 نتیجه اول وجود ندارد)